Reklāma Google Adwords uzņēmumu īpašniekiem un mārketinga vadītājiem

Saņemiet bezmaksas e-grāmatu ”7 kritiskas kļūdas” Google Adwords

Saņemiet kontrolsarakstu

par Jūsu mājas lapas efektivitāti

1Padalieties ar šo semināru Facebookā:

2Norādiet E-pastu, uz kuru nosūtīt kontrolsarakstu

Nosūtīt

Kontrolsaraksts bija nosutīts uz Jūsu E-pastu

Saņemt bezmaksas konsultāciju
no Jēkaba Udodova

SAŅEMT BEZMAKSAS KONSULTĀCIJU

Seminārā ir 3 lieli tematiskie bloki ar apakštēmām, ievaddaļa, kā arī noslēdzošais bloks ar jautājumiem no uzņēmējiem un vadītājiem.

Pirmajā blokā Jūs uzzināsiet, kā būtu jāizskatās Jūsu mājas lapai, uz kuru tiek virzīta reklāma, lai iegūtu maksimāli daudz pieteikumu un zvanu. Global Internet Marketing komanda savas darbības laikā ir izstrādājusi vairāk nekā 125 mājas lapas saviem klientiem. Šajā blokā aģentūras Global Internet Marketing vadītājs dalās ar dažiem laifhakiem, kas palīdzēs Jums uzlabot savas mājas lapas konversiju. Tiem, kas uzskata, ka neliels mājas lapas konversijas palielinājums neietekmēs galīgo peļņu, sniegti reālu projektu piemēri, kas parāda, ka pat 1% starpība var atnest Jums simtus vai pat tūkstošus eiro! Turklāt online seminārā Jūs uzzināsiet, kā NEvajag taisīt mājas lapu, lai Jūsu reklāma darbotos maksimāli labi. Seminārā sniegti tikai reāli piemēri!

Otrajā blokā tiek izskatīti 23 svarīgākie Google Adwords rādītāji, kurus jāuzrauga un jāanalizē katru nedēļu. Jūs uzzināsiet, kādu platformu izmanto aģentūra Global Internet Marketing reklāmas kampaņu pārskatu izveidei. Nē – Excel'im, jā – automatizācijai! Jūs noskaidrosiet, kā izsekot reālus pirkumus no Google Adwords un iestatīt visaptverošu End-to-End analītiku.


  • Šajā blokā tiks aplūkoti arī šādi jautājumi:
  • • Kā izsekot ne vien pieteikumus, bet arī reālus pirkumus no Adwords
  • • Kā palielināt klikšķu skaitu Google Adwords
  • • Kā palielināt Quality Score

  • Trešais bloks veltīts pareiza sadarbības partnera izvēlei. Semināra laikā Jūs varēsiet atbildēt sev uz aktuāliem jautājumiem, kas satrauc ikvienu uzņēmēju:
  • • kā izvēlēties un kur atrast labu speciālistu
  • • ar kādu aģentūru sadarboties
  • • kā kontrolēt reklāmas aģentūras darbu