Kādreiz, lai optimizētu mājas lapu un sāktu piesaistīt klientus, vismaz pusgads bija jāiegulda SEO optimizācijā (pirkt backlinks, optimizēt vietni, rakstīt saturu).
Mēs sapratām, ka daudzi uzņēmumi nevar gaidīt tik ilgi – jauni klienti nepieciešami tagad, nevis pēc pusgada.
Tādēļ mēs koncentrējāmies uz Google un Facebook maksas reklāmu un 7 gadu laikā iemācījāmies piesaistīt jaunus klientus gandrīz jebkuram biznesam uzreiz pēc reklāmas kampaņas palaišanas.
Mūsu darbības laikā esam ieguldījuši vairāk nekā 1 000 000 € reklāmas budžeta. Mēs pieļāvām kļūdas, zaudējām tūkstošus eiro, analizējām kļūdas un mācījāmies. Rezultātā spējām palielināt pārdošanas apjomus vairāk nekā 100 uzņēmumiem.
Ja Jūs interesē jaunu klientu piesaiste, rezervējiet 15 minūšu iepazīšanas zvanu, un mēs paskatīsimies, kā iespējams palielināt Jūsu pārdošanas apjomus.
Mihails Kaļiņins – AS Balticom biznesa nodaļas vadītājs
Aleksandrs Čornijs – A-T Trade Music mārketinga direktors
Kristīna Dreijere - Gintaro Mēbeles reklāmas menedžere
Ēriks Ruzavins –SIA ĀboluServiss īpašnieks